Kære Medlemmer!

Det længe ventede svar fra A.P. Møller fonden er kommet. Desværre blev det et afslag. Det er vi selvfølgelig rigtigt ærgerlige over. Der gives ikke nogen begrundelse for, hvorfor vi får afslag, det er nu helt normalt derfra. Det vil vi dog arbejde videre i.

Det betyder ikke, at helhedsplanen lægges i graven. Vi synes stadig det er et spændende projekt, som vi kan se fremtidens sejlklub i.

Her og nu betyder det, at vi med det samme går i gang med projektering og planlægning af ny spuns og renovering af vores kajanlæg.

Planen er:

Oktober 2024 – der tages kontakt til Ingeniørfirma med speciale i havne- og vandbygningskonstruktioner. De kan håndtere vores projekt fra A til Z, hvor de står for alt. Lige fra myndighedsansøgning, detailprojektering, udbudsforretning og kontrahering med entreprenør.

Inden udgangen af 2024 skal udbudsmateriale være klar til indhentning af tilbudsmateriale

Oktober 2025 projektstart

Forår 2026 her har vi forventeligt et solidt og nyt kajanlæg klar