I sidste uge har vi afholdt bestyrelsesmøde i Helles og Peters båd ”Runa”. Der er så mange aktiviteter på havnen en tirsdag aften at både havnehus og Egely er i brug. Der er sejl og Studér, ungdomstræning og sejlerskole. Dejligt med alt den aktivitet.

Husk at skrive til parkeringsudvalget når I har stævne eller lign. på havnen. Når vi har events, er det vigtigt, at vi får fritaget vores parkeringspladser for kontrol. Når Egely lejes ud til fester o.lign. er der nu erhvervet en tablet via Q-park, som gæster skal registrere sig på. Så kan de holde i 24 timer.

I skrivende stund er mange af bådene af sted på den årlig pinsetur, sikke et fantastisk vejr det har været til det.

Bestyrelsen arbejder med at få lavet en privatlivspolitik for Thurø Sejlklub. Vi har nemlig som klub et dataansvar og det skal også beskrives. Ja – der er mange krav vi skal opfylde som sejlklub.

”Vejsagen” er ikke på plads endnu. Det fremgår af referat i Miljø og Teknikudvalget fra 16. maj 2024, at der arbejdes på at nå i mål med en løsning uden lysregulering, men der er stadig mange sten som skal ryddes af vejen før vi kan sige den er ”hjemme”.

Fortsat god pinse.

Bestyrelsen.