Godt nytår!!

Bestyrelsen har i dag været samlet til Klubudviklingsdag. Vi har haft et opfølgende møde med Henning Hansen fra Sport House. Det er nogen år siden vi lavede en analyse af sejlklubben – en såkaldt mønsterklub analyse. I dag lavede vi en analyse igen, og kan, når vi modtager materialet se hvor vi har udviklet os i forhold til sidst.

Vi scorende højt og også højere end sidst. Det gør vi blandt andet, fordi vi et begunstiget af nogle fantastiske udvalg, som tager ansvar og løser de opgaver der ligger hos dem. TAK for det.

Vi har snart vores årlige generalforsamling, det er søndag den 28. januar kl. 10.00 i Egely. Der vil være rundstykker og kaffe fra kl. 9.30. Vi håber at se rigtig mange til generalforsamlingen og også meget gerne nogle som ikke plejer at komme.

Vi skal have valgt ny formand og ny sekretær for klubben, begge er på valg i år.  Ib Oldrup stopper som formand efter 15 år på posten. Ib du har været en fremragende formand for TSK og har i den grad formået at binde klubben sammen.

Bestyrelsen har mulige kandidater til begge poster. Mette Christoffersen har sagt ja til at stille op til formandsposten og Jacob Møllemose har sagt ja til at stille op til sekretærposten.

De fleste kender nok Mette som er vores nuværende sekretær i bestyrelsen. Jacob er 49 år og er flyttet til Thurø fra København med familien i 2023. Han kommer oprindeligt fra Svendborg. Jacob vil præsentere sig selv nærmere på generalforsamlingen.

Vi glæder os til at se jer ved generalforsamlingen.