Oktober og det meste af sejlsæson 2024 må siges at være brugt. Vi har haft nogle fantastiske sensommer måneder i vores klub.

Den 12. oktober er der fælles optagning af både på havnen. Der kommer ikke til at stå helt så mange om der plejer i år.

Medio oktober forventer vi at have et svar fra AP Møller fonden, det er næsten så spændende at det ikke er til at holde ud. Vores ansøgning har ligget hos dem i mere en 6 måneder, vi håber det er et godt tegn.

Bestyrelsen deltager på Dansk sejlunions klubkonference den 15. + 16. november 2024 i Vingsted. Det ser vi meget frem til, der er lagt et spændende program med mange inspirerende indlæg. Vi indstiller Thurø Sejlklub til Dansk Sejlunions bæredygtighedspris, denne uddeles på klubkonferencen i november.

Det er nu højsæson for årsmøder, husk at deltage.

Der arbejdes på højtryk på vores nye hjemmeside og den forventes at være i luften inden den 1. december 2024.

Siden sidst har vi fået en Danmarksmester i Zoom8. Stort tillykke til Benedikte Teglhøj.

Hobieafdelingen har afholdt DM i smørmosen i sidste weekend. Det har været en stor succes.

Vores parkeringsregulativ har fået lidt yderligere opdateringer, du finder det på vores hjemmeside.