Bestyrelsen har afholdt møde mandag i den forgangne uge. Første møde efter veloverstået sommerferie for alle.

Kl. 19.00 stødte Henning Hansen fra Sport House til + Buchwald, Ib, Esben, Sofie. Vi skulle færdiggøre den udviklingsplan vi startede op på i foråret. Der blev tænkt store tanker. Engageret og aktiv deltagelse fra alle – TAK! Udviklingsplanen vil vi dele med jer, bestyrelsen har lige noget hjemmearbejde før den er helt klar.

Vi kan dog allerede nu varsle, at der i uge 41 bliver møde hvor alle udvalg inviteres. Vi vil over vinteren bruge tid sammen (udvalg og bestyrelse). Formålet er at dele guldkorn og erfaringer mellem udvalgene. Der vil blive forskellige temaer.

Vi når ikke at blive klar til at kunne lave bolværk kommende vinter. Der vil derfor være plads til vinteropbevaring af både som der plejer.

Vi har taget initiativ til at nedsætte et udvalg til fremtidigt samarbejde med Thurinerhusene. Klubbens repræsentanter i udvalget bliver Bjerne Sørensen og Esben Kruse Fischer.