Juni – og hvilket fantastisk forår og sommer vi allerede har haft. Nu håber vi bare det fortsætter. Tænker mange allerede har været på mange dejlige ture ud i på vandet.

Bestyrelsen har afholdt bestyrelsesmøde den 15. juni.

I forhold til vores aktivitets/parkeringsplads er de sidste hurdler i forhold til kommunen nu på plads. Vi er klar til at få anlagt vores plads. I løbet af den næste måned skulle det projekt gerne nå i mål. Vi har fået afslag på at inddrage cykelparkeringen til pladsen. Det betyder at kommunen beholder den del og dermed også vedligeholdelsen. Der skal plantes bøgehæk rundt om pladsen. Det bliver dog først i efteråret vi får det gjort. Der er vækstbetingelserne bedst. Vi glæder os til at komme i mål, således vores medlemmer igen har fornuftige parkeringsmuligheder tæt ved klubben.

I forhold til vores helhedsplan er projektgruppen i mål med udfærdigelsen af det prospekt der skal bruges til at søge fonde. Vi er kommet i mål med et særdeles flot og gennemarbejdet prospekt. Der er udarbejdet budget og projektgruppen står klar i startklodserne til at lave ansøgninger. Det er besluttet hvilke fonde der skal søges og i hvilken rækkefølge. Der ligger mange timers arbejde i at nå hertil. Tak til arbejdsgruppen.

Husk klubbens grill aften den 30. juni.

I ønskes alle en fantastisk sommer.