Dagen er nu tiltaget med 2 timer og 10 min. Det går stærkt i øjeblikket. Sejlsæsonen rykker nærmere – vi har noget at glæde os til.

Tak for en fin generalforsamling. Det var god debat og vi er i bestyrelsen meget taknemmelige for den store opbakning til købet af grunden til parkering på Gambøtvej.

Broudvalget har udfærdiget et meget fint sæt regler for miljørigtig adfærd på havnen. Du finder miljøreglerne på vores hjemmeside under fanen havn.

Der er kommet nye medlemmer i flere af vores udvalg. Bladudvalget har fået 2 nye medlemmer og husudvalget har også fået 2 nye medlemmer. Så dejligt at flere har lyst til at deltage i fællesskabet i vores udvalg. Det er berigende for udvalgene og til stor glæde og gavn for os alle. Der er altid plads til flere, så brænder du også for at deltage i et udvalg, er du meget velkommen.

Klubben har lavet en aftale med Ø-shirt som levering og trykning af vildt flotte klubtrøjer i god kvalitet. Du bestiller direkte på www.oeshirt.dk her finder du direkte ind til ”Thurø sejlklub – Ø shirt Edition”. Der er T-shirts og Sweatshirts i 2 flotte farver. Vi glæder os til at se mange klubtrøjer på havnen.

Alle afdelinger bedes huske at lægge deres møder/aktiviteter ind i aktivitetskalenderen på vores hjemmeside. Jan Knudsen hjemmesiden@thuroesejklub.dk eller Mette Christoffersen sekretaer@thuroesejlklub.dk kan hjælpe med at få oprettet aktiviteterne hvis man ikke selv kan.

Ib Oldrup og Bjerne Sørensen er ansvarlige for processen omkring vores nye aktivitetsplads/p-plads.

Pigesejlerne arrangerer et spændende foredrag den 13. marts 2023 med Christian Liebergreen. Arrangementet bliver for hele klubben. Der kommer om kort tid meget mere information om foredragsaftenen.

Husk hvis din afdeling søger fonde så skal dette meddeles Mette Christoffersen eller Bjerne Sørensen så vi får koordineret hvem der søger hvad.