5. februar og første bestyrelsesmøde i den nye bestyrelse. Velkommen til Jacob Møllemose som ny sekretær.

Vi er i proces med at skal have lavet ny hjemmeside.

Jan Knudsen har gennem mange år ydet en kæmpe indsats med vores hjemmeside – tak for det. Jan har også tilbudt at lave en ny hjemmeside til os inden han trækker sig tilbage fra den post. Det er meget værdsat og Jan var forbi på bestyrelsesmødet  for at fortælle om løsningen

Dansk Sejlkunion har også udviklet en løsning som hedder ”OMBORD”. Løsningen består af hjemmeside og en APP. Løsningen er udviklet til sejlklubber. Vi har valgt at gå med ”OMBORD” og i første omgang  deres hjemmeside. Så er planen at vi får koblet APP’en på senere. APP’en kræver at vi skifter bogføringssystem og det er en større opgave. Hvis I ønsker at se formatet for den nye hjemmesiden kan i gå på www.odensesejlklub.dk, eller www.hellerupsejlklub.dk Vores side vil komme til at ligne deres. Vi har valgt OMBORD fordi vi ser nogle faciliteter i det, som vi kan få rigtig meget glæde af hen af vejen. De frivilliges hverdag og ikke mindst kasserens skal være så nem som muligt. Det synes vi at “OMBORD” støtter meget fint op omkring.

Ekstraordinær generalforsamling bliver mandag den 26. februar i Egely. Der ligger indkaldelse og forslag til behandling på vores hjemmeside.

Klubben har fået en nyt udvalg, nemlig parkeringsudvalget. Det består af Poul Erik Madsen (tovholder), Karsten Krat, Bjarne Huusfeldt og John Runge. Udvalget kommer organisatorisk til at ligge i “kassen” under huse og anlæg.

Vi har 2 medlemmer indstillet til Årets Prisfest i Svendborg Kommune. Ib Oldrup i kategorien ”Årets Idrætsleder” og Calle Hulthin Sørensen i kategorien ”Årets folkeoplysende Frivilligpris”. Prisfesten er 1. marts i koncerten på Ollerup Efterskole. Meld til via link på vores hjemmeside.Det bliver en fest i Ollerup.