Kære Medlemmer!

Thurø Sejlklub arbejder med at realisere en helhedsplan for klubben. Det er et stort projekt som skal skabe en “next-level-sejlklub”. Planen optimerer vores areal og skaber mange flere kvadratmeter til os. Den løfter vores sejlklub til også i fremtiden at være en stor og bæredygtig sejlklub med fantastiske faciliteter.

Vi har en flot projektskitse klar, der er lavet anlægsbudget og visionsdokument. Vi er i dialog med større fonde.

Lige nu er opgaven at skabe og fremhæve den lokale og brede forankring via smådonationer og støtteerklæringer.

Det er blot vigtigt, at vi viser en bred opbakning fra medlemmer, naboer, lokale erhvervsdrivende, privatpersoner, nabo-foreninger m.v. inden vi søger de helt store fonde om midler til planen der vil fremtidssikre vores sejlklub.

Alle bidrag er velkomne!! Du kan støtte anonymt eller med dit navn. Det bestemmer du 🙂

Du støtter nemt ved at følge linket. Bidrag på mere end kr. 200 er fradragsberettigede.