Sejlklubben har fået en ”lille ny”. Vi har fået en satellitafdeling i Smørmosen hvor en ny hobieafdeling under Thurø Sejlklub har set dagens lys. Klubben og vores slæbested er ikke velegnet til Hobiesejlads, derfor har Hobiesejlerne lavet en aftale med Smørmosen Strandcamping om at de kan være ude hos dem. De sejler fra Smørmosen. Hobieafdelingen bliver et underudvalg under ungdom på samme måde som Sejl og Studér. Calle Sørensen står i spidsen for Hobieafdeligen.

Efter lidt startvanskeligheder med skiltningen på havnepladsen fra Q-Parks side af, er skiltene nu korrekte. Det betyder, at du må holde således:

1. Du skal altid have en P-tilladelse for at holde på vores pladser
2. Oppe på Gambøtvej (gruspladsen) må du holde 48 timer
3. På havnen er der 2 timers parkering. Dog må du mandag til fredag holde 6 timer mellem kl. 16.00 og 22.00. Husk altid at stille P-skiven.

Vi nærmer os sommerferien. Forhåbentlig får vi besøg af mange gæstesejlere som vi plejer. Tag godt imod dem.

Rigtig god sommer til alle.