En ny sejlsæson er lige om hjørnet og vi tripper nok alle snart for at komme ud på vandet igen.

Mandag den 18. marts har vi klubudvikling hvor vi skal lave en ny udviklingsplan for klubben. Aftenen faciliteres af Henning Hansen fra Sporthouse. Ud over bestyrelsen deltager der også medlemmer fra andre udvalg i aftenen. Vi bliver ca. 10 – 12 personer i alt. Der skal udarbejdes ny udviklingsplan for klubben. Vi har fået en opgave, der lyder på vi skal beskrive den drømmesituation som Thurø står i om lidt mere end 4 år. Vi glæder os til aftenen,

”Vejsagen” venter på at blive behandlet i Plan og Lokalsamfundsudvalget i april eller maj måned. Der er ydet en kæmpe indsats i klubben i forhold til at undgå lysreguleringen af Gambøtvej. Der ligger nu et alternativt forslag til behandling uden lysregulering. Vi har haft et meget konstruktivt samarbejde med Thurinerhusene omkring forslaget. Nu kan vi kun håbe på det vedtages. I sidste ende er det politiet der skal nikke til løsningen og godkende den.

Standerhejsning bliver lørdag den 20. april. Indbydelse følger. Glæd jer!

I forhold til P-pladserne bliver pladsen Gambøtvej snart mærket op med båse. Det er parkeringsudvalget i fuld gang med. Der er netop skrevet ud til alle omkring køb af parkeringstilladelser. Det er vigtigt at melde på hvis du har behov for parkering. Vores arealer kontrolleres af Q-park fra 1. maj.

Der har været generalforsamling i Dansk sejlunion i dag hvor klubben selvfølgelig var repræsenteret ved Formand Mette Christoffersen, Næstformand Jesper Henriksen og Ib Oldrup. Ditte Juul som gennem 6 år har siddet i bestyrelsen blev genvalgt til en ny periode på 2 år. Stort tillykke til Ditte med valget. Skønt TSK stadig har et medlem med i Dansk Sejlunions bestyrelse.