Først og fremmest glædelig 1. søndag i advent.

Der er igen gode nyheder at berette om i forhold til indkomne fondsmidler til Helhedsplanen. C.C. Jensen A/S har doneret kr. 50.000 til Thurø Sejlklub. Det er intet mindre en fantastisk med den lokale støtte. En kæmpe tak skal lyde til C.C. Jensen A/S.

Tine Schytt Nielsen (ægtefælle til klubmedlem Bjarne Nielsen) har på helt eget initiativ indstillet Thurø Sejlklub til at modtage en donation fra Middelfart Sparekasse. Vi kan næsten ikke få armene ned over, at det faktisk har kastet kr. 20.000 af sig.  Af hjertet tak til Tine. Vi er dybt taknemmelige for, at du på eget initiativ har været med til at der er sendt en donation i vores retning.  Alt tæller i forhold til at få samlet penge sammen til vores helhedsplan.

Husk at du også kan støtte din sejlklub til gennemførelsen af helhedsplanen. Jo flere mindre støtter vi kan mobilisere jo bedre. Beløbets størrelse er ikke afgørende, men det er din tilkendegivelse. Følg linket, læs mere og hjælp Thurø Sejlklub ind i fremtiden.

Som sædvanlig er der generalforsamling sidste søndag i januar. Sæt allerede nu kryds i Kalenderen søndag den 28. januar kl. 10.00. Dagsorden ifølge vedtægter.