Kommunikationsudvalget holdt årsmøde den 19. oktober 2022.

Der deltog Mette, Ingeborg, Carl og Jan.

Referat:

1: Beretninger blad/kommunikation
Se årsberetningen nedenstående.

2: Regnskab og budgetter
Se budget 2023 nedenstående.

3: Bladet i fremtiden. Carl stopper som redaktør. Nye portopriser, hvad betyder det for vores økonomi?
Det blev diskuteret om Gambøt Posten skulle fortsætte som nu. Omkostninger til trykning og omdeling er stigende. I øjeblikket kr. 8000.- pr. blad.
Vi var enige om at bladet skal fortsætte, da det er det medie der bedst binder klubben sammen på tværs af udvalgene.
Der var uenighed om, om vi kunne nøjes med Flipbog og PDF på hjemmesiden og derved spare klubben for en udgift på godt kr. 30000.-
Mette forelægger problematikken for bestyrelsen, som må træffe beslutningen.

4: Samlet oversigt over ugens aktiviteter på hjemmesiden
Flere efterlyser et samlet overblik over klubbens aktiviteter.
Det er det aktivitetskalenderen på hjemmesiden er beregnet til. Den skal bare fodres med input, og det kniber gevaldigt.
De der har adgang til at skrive på hjemmesiden, kan også skrive i aktivitetskalenderen.
Jeg laver gerne et lille kursus hvis der er interesse.

5: Informationsmøde for nye medlemmer
Måske skulle man igen prøve at lave et informationsmøde for nye medlemmer.

6: Nye medlemmer til udvalgene blad og Kommunikation hvad gør vi
Carl stopper i kommunikationsudvalget. Ingeborg leder efter en der kan hjælpe med at lave bladet.
Vi leder også efter en person, der har teknisk indsigt, og som har lyst til at yde en frivillig indsats for klubben.
Vi skal blandt andet se på muligheden for at anvende bookingmodulet i Foreninglet-systemet.
Vi håber hun eller han findes. Kontakt Jan Knudsen på 40454924  hvis du har lyst til at løse denne og andre spændende it-opgaver.

Kommunikationsudvalgets årsberetning 2022

Budget 2023 Kommunikation