Thurø Sejlklub tilbyder i fællesskab med flere andre af de sydfynske klubber også træning i Laser og E-joller. Træningen foregår fra Svendborg Sund Sejlklub. Træner er for sæsonen 2020 er Hans Jørgen Riber, som er en rutineret sejler. Hans Jørgen har sejlet flere jolletyper og har også deltaget i OL i 470’er. Træningen foregår hver mandag første gang er mandag den 20. april med mødetid kl. 17.00. Onsdag trænes der sammen med OK jollerne i Svendborg Sund Sejlklub. Mødetid er også onsdag kl. 17.00. Klubben råder over en Laserjolle, som det er muligt at leje for en sæson. Desuden er vi så heldige, at vi frem til 30.08.2020 har 2 lånejoller fra Laser Danmark vi også kan råde over.

Hvis man ønsker at sejle Europajolle er man nødt til at have sin egen jolle med. Vi råder ikke over nogen klub E-joller.

Vi glæder os til at se dig.

Ved spørgsmål ring til Mette Christoffersen 2337 6876, eller mail mette7111@gmail.com