Vi starter op i Sejl & Studér på tirsdag d. 24. august 2021 klokken 16.00 – 18.00

Man kan tilmelde sig på en begivenhed på facebook, der kan findes ved at melde sig ind i gruppen:

Så er sommerferien forbi, og det er blevet tid til at vi starter op i Sejl & Studér igen

Vi starter sæsonen ud med en introdag, hvor der vil være mulighed for at stille de spørgsmål, du måtte brænde inde med, se farvandet vi sejler i, samt prøve kræfter med sejlads i diverse både.
Når du møder op skal du have et gyldigt Corona pas – Vaccine eller en test der er mindre end 72 timer gammel.
Tag tøj på efter vejret

Vi sejler fra 16.00 – 18.00

Vi slutter dagen af med lidt mad og drikke, så sæt tid af efter sejladsen til hygge på kajen.

HVAD ER SEJL OG STUDÈR?
Arrangementet er åbent for alle under uddannelse i Svendborg/Sydfyn, som kunne tænke sig at prøve kræfter med sejlads. Der er ingen krav om niveau. Det betyder at du som ny, er du også velkommen til at komme ned til en prøvesejlads med os. Mød blot op på Thurø havn, så skal vores skippere nok imødekomme dig.
Hvad skal jeg have med?
– Vi har bruger konceptet “Taskesejlads”, dette betyder at du kan komme direkte fra skole og sejle nede ved Thurø Sejlklub. Vi har redningsveste, og alt hvad der skal bruges i forbindelse med sejlads. Tjek dog vejrudsigten og tilpas dit tøj efter dette. Det kan blive køligt og vådt at sejle.

Vi glæder os til at se dig!
Ved spørgsmål kontakt:
– Nicolai Langhorn