Nyt om vinterspiseaftener i Egely

Referat fra møde om vinterhygge 7/10 in Egely.

Vi var 20 medlemmer i Egely til drøftelse af, om vinterhyggearrangementerne med spisning skulle fortsætte, og hvis ja under hvilke former.
Der var bred enighed om, at vi fortsætter med disse månedlige vinteraftener med spisning og hyggesnak – dog med knap så ambitiøse kulinariske udskejelser. Vi blev enige om, at det fortrinsvis kun er een ret, samt kaffe og lidt sødt. Det er også en mulighed, at et hold vælger kold mad. Man vil ikke som tidligere kunne forvente, at der hver gang er gratis drikkevarer, det er op til holdet.

Der er en tovholder på hver af de nedenstående datoer:

Torsdag 11. november: Torsdag 9. december: Torsdag 13. januar: Torsdag 10. februar: Torsdag 10. marts:

Inna Krat (Andantino) tlf. 2156 3506
Gitte F. Jensen (Jawig) tlf. 2116 2430 Dorte Pedersen (Nemo) tlf. 2042 1286 Ingeborg Andersen (Liberté) tlf. 2544 9642 Ib Oldrup (Luan) tlf. 4276 6412

Vil du hjælpe til en af de 5 datoer, er du velkommen til at kontakte tovholderne, på det pågældende telefonnummer.

Følgende retningslinjer blev opstillet:

Max.beløb er 80 kr pr person – børn 40 kr. Kan man gøre det billigere, sættes beløbet efter dette, Det er ikke et krav, at der skal være et overskud.

Et max. antal på 48 personer, derudover kan man komme på venteliste.
Hvert hold der tilrettelægger aftenens menu bestemmer selv, om det skal være en købemenu eller

man laver maden selv.
Drikkevarer medbringer hver især selv til aftenen.

Vi mødes kl. 17 og spiser kl. 18 såvidt muligt. Tilrettelæggende hold laver bordopstilling og dækker bordene, vi tilstræber 2 borde a 24 personer. Alle hjælpes ad med oprydningen.

Tovholderen slår aftenens arrangement op på hjemmesiden mindst 3 uger før (hvor menuen fremgår) og der skal være tilmelding mellem 7 og 10 dage før. Tilmeldingen er bindende, og der betales helst med mobilePay eller det udmeldte.
Inna er gerne behjælpelig med annoncen til hjemmesiden.

Referent Inna